neděle 16. dubna 2017

před pár měsíci přišla míša s nápadem, že bychom zase mohly někam vyrazit na dámskou cestu, protože její přítel se chystá rybařit v dánsku během velikonoc. máme za sebou společný londýn a společnou varšavu, ale tentokráte jsem přemýšlely jen o něčem lokálním. a padlo to na naše hlavní město. míša zajistila bydlení asi minutu chůze od náměstí jiřího z poděbrad, na kterém stojí nádherný kostel navržený slovinským architektem josipem plečnikem, a tak jsme se v pátek sešly v našem krajském městě, osedlaly rychlík, a vydaly se do víru velkého města. aplikace v telefonu nám změřila, že jsme za pátek a sobotu dohromady nachodily 26 kilometrů, což je hezký počin. dvakrát jsme jedly v loving hut (btw těžce miluju!), viděly se s térou, navštívily náplavku, byly na výstavě františka skály ve valdštejnské jízdárně, šly pěšky na újezd podívat se na sochy olbrama zoubka - pomník obětem komunismu. viděly nejnádhernější zahradu/park polského velvyslanectví. kochaly se pohledem do ledeburské zahrady. poseděly na lavičce pod petřínem. snídaly v emě, popíjely kávu ve starbucksu, udělaly si radost v několika obchodech, a uchodily si nohy. ani jednou jsme neprošly přes staroměstské náměstí, a václavák jsme viděly jen tehdy, když jsme dnes mířily ráno do opletalovy ulice, abychom stihly náš kočár na hlavním nádraží. v sobotu jsme v sovovým mlýnech viděly paní medu mládkovou a pana jiřího pospíšila, což mě nesmírně potěšilo. došly jsme k werichově vile, která teď patří právě nadaci medy a jana mládkových. těším se, jaké výstavy a expozice tam budou k vidění. a nadchla mě zpráva na fb pana pospíšila, že v sovových mlýnech bude výstava děl adolfa borna. || kulturně jsem opět nabitá. koupila jsem si pár hezkých věcí - moje oblíbené černé slimky, tričko z orsay a tuniku z f&f, nyx pudr, který mi hned spadnul a rozsypal se, bronzer od technic, čaj od m&sp, a roztomilou krabičku na sváču v tigeru. || už jsem opět doma se svými dvěma kluky. ten psí spí tady vedle mě na křesle, zatímco já sedím na zemi na polštáři. a ten velký byl vyslán do brna, aby tam v jednu ráno s kolegou naložili cosi v tescu a převezli zpět, takže ho očekávám až nad ránem. a hrozně se na něho těším. máme teď spolu takový jedno tajemství. téra

1 komentář :

Plním si svůj sen řekl(a)...

Terezko, konečně jsem se dostala ke čtení tvých zápisků. Je to až nehorázné, jak nestíhám, čím je Emma starší, tím víc mě vysává a večer odpadávám do komatu. Tajemství? Tak to mě zajímá!!! Posílám obrovskou pusu.