čtvrtek 13. dubna 2017

šťastná jako blecha. na takovém obláčku si pluju. tak jen z něho nespadnout! || včera jsem udělala revizi čajů, dnes ponožek. učím dnes jen tři kurzy, jeden už mám za sebou, za chvíli do školky, a na jednu hodinu mi pak přijdou dvě holčičky domů. poté nudná domovní schůze, ze které uniknu rychle, protože kráčím do divadla na aristokratku. || kupa knih doma z knihovny. včera jsme si volaly po několika měsících s clariss a rozebíraly literaturu. úplně takovéto hele, že alžbětina prknářová zvaná haha bimbi se vyskytovala jen v komiksech rychlých šípů? - clariss: ne. i v knize tajemství velkého vonta, pamatuješ na ten dvůr? - já: no jo, jak se tam vydal i sběrač. a ten rozšiřoval fámu, že rychlé šípy dostali výprask. a jindra si vzpomněl, že cestou ze stínadel potkal alžbětinu,  tam-tamu ji vychválil jako moc milou dívku, což jí zalichotilo? - clariss: no přesně! pak jsme rozebíraly enid blyton. - clariss: ty večírky v st.claire´s! - já: jak Charlotte o půlnočním večírku nabádala ostatní k tomu, aby míchaly nakládanou šunku s očky a ananasem. - clariss: prostě aby si dělaly v žaludku hawai! hodinu a půl o literatuře. úžasné. obohacující. skvělé. a tak mám dnes doma dvě díly dvojčat, a pak od patrika hartla knížku prvok, šampón, tečka a karel. od mariusze szczgiela udělej si ráj a od doroty maslowské červená a bílá, byť mi teď moje kamarádka anet psala, že maslowská píše brak. jsem zvědavá. || v drogériích ignoruji kosmetiku. zjišťuju, že z tama vůbec nic nepotřebuji a po ničem nebažím. z internetu jsem si naopak objednala paletku od bhcosmetics, a nové bílé conversky. a pak už po ničem mé srdce neprahne. teď jsem se opět přeorientovala na knihy. téra

Žádné komentáře :