neděle 23. dubna 2017

tenhle týden byl takový nekompletní. ve středu jsem zůstala doma, ve čtvrtek jsem sice vyrazila učit, ale antibiotika se mnu dělala hrozné psí kusy, a v pátek jsem to po dvou kurzech zabalila a zamířila domů do postele. musela jsem si koupit probiotika, abych byla s antibiotiky vůbec schopná fungovat. pro pobavení mysli jsem si pustila film bezva ženská na krku. viděla jsem ukázky v kině. a nikdy bych na takový film nešla. prostě bych za to vstupné nezaplatila. ale jako stažený film fajn. ondřeje vetchého mám moc ráda, je to velmi inteligentní člověk, proto jsem byla ochotná si film pustit. a nakonec jsem se vážně nasmála. || přečetla jsem od tvůrců seriálu most michaela hjortha a hanse rosenfeldta knihu s názvem poslední zkouška. prý tomu předcházely čtyři jiné díly. já se k nim asi úplně vracet nechci. jeden teda mám na read-listě, tak až na něj v knihovně narazím. líbilo se mi to. rychlé. čtivé. spád to mělo. tak proč se nevracet k dalším dílům? přišlo mi, že některé osobní vztahy už byly vyřešeny, a nechci se vracet k tomu, kdy já už vím, a oni ještě ne. ale další díl, který má vyjít na podzim, tak ten přečíst chci. skončilo tak zvláštně, že na některé osudy jsem vskutku zvědavá. || tenhle víkend jsem víceméně strávila bez badboye. v pátek odpoledne vyrazil do prahy, kde musel skládat v osm večer, a přijel domů velmi pozdě. a včera šel do druhé práce. já jsem vzala psího kámoše a šla jsem k mamce, která byla taky sama. nakonec jsem tam nezůstala pouze na kávu, ale i na oběd, procházku a další kávu. a až před čtvrtou dorazila domů. před pátou už zvonila bárbí. dělaly jsme angličtinu, povídaly, dělaly si legraci z některých cizích slov, a také toho, jak je lidé neumí používat. a pak mě děvče moje ostříhalo. zbavilo mě ombré, a pořád mi to zastříhávala, až mám vážně šik mikádo. vzdušné, dá se stáhnout pouze do mini culíku, což kvituju. a ráno stačí přežehlit a čau. v týdnu tomu dodám lesk novou hnědou a budu nejkrásnější na světě. || dnes dorazí nová sedačka, s touhle stávající se po více než třech letech loučím, budu se s ní vídat na chalupě. a mám v plánu přečíst prvok šampon tečka a karel od patrika hartla. to je můj nedělní cíl. téra

Žádné komentáře :