úterý 23. května 2017

mám za sebou třetí ultrazvuk a bejby roste. dnes si schovávalo hlavičku do dlaniček. to mě úplně rozněžnilo. nemělo zrovna ukazovací den. jsem v 11. týdnu, takže v sobě vskutku zatím nenosím žádného obříka. ale každou moji kontrolou u lékaře je větší a větší. vždy se už těším na další ultrazvuk. týden po kontrole jsem vždy v klidu. jakože pohoda jazz, všechno je ok. a další týden už jsem zase nervní, zda je všechno ok. se mi uleví, až bude za mnou první trimestr. ještě dva týdny. ráno jedu na gynekologii na krev, a hned na to k zubaři. super kombo. a za dva týdny mě čeká screening. beru ho jako samozřejmost. něco, co je dnes součástí vyšetření v těhotenství. přes to pochybuji. nedozvím se, že zrovna moje dítě popřípadě trpí nějakým syndromem, ale dozvím se, jestli jsem v nízké rizikové skupině, střední či vysoké. a v té nízké přeci neznamená, že i tak to nemůže být špatné, a v té vysoké zase, že to nemůže být dobré. neměly se ty ženy dřív lépe, když tohle nemusely absolvovat? zítra odevzdám krev a moč, a poté zanechám u zubaře i nerv ze zubu. budu rozdavačná. haha. ale už aby to bylo. ten zub mě trápí. a asi bude trápit i peněženku. tfujtajxl. || ráno jsem se po devíti hodinách spánku a prapodivných snech probudila k životu. před prací jsem si zajela do bazaru, který tady zase na pár dní zakotvil, a koupila jsem si hezké tríčo/tuniku a černé obyč šaty z háemka, mají teda hezký výstřih, a jsou z té mama kolekce, takže na léto pak budou ideální. mají ovšem takový výstřih, že u toho mám i v těhotenství asi vypadat hodně sexy. lol. || zrovna jsem povečeřela rajčatový salát - já aktuálně tyhle kyselé věci (s octem) tak miluju. a jdu si zalézt do postele s knížkou harry potter a prokleté dítě. a pak jdu ještě kreslit do památníčku. chjo. téra

2 komentáře :

Jana Zilinkova řekl(a)...

oooooooo to jsou uzasne novinky Terus! Moc blahopreji <3 xxxx

téra řekl(a)...

Jani, děkuji. Připadám si trošku jako matka z leknutí, asi to bude docela jízda, ale těším se na to :)