pátek 26. května 2017

týden za všechny prachy. ve středu brzy ráno gynekologie, odevzdání pěti zkumavek krve. nijak zvlášť mi braní krve nevadí, ale pravdou je, že jsem to léta nikde neabsolvovala. trošku se mi motala kebule, přesto jsem sedla do auta a jela do krajského města k zubaři. sedm týdnů jsem měla odvrtaný zub, kde jsem měla kaz prý až nerv. provizorně jsem v něm měla jakousi výplň, která měla nerv umrtvit, aby mi ho mohl zubař vytáhnout. od soboty jsem měla pocit, že se mi to v puse všechno rozskočí, a že mi žádný nerv neodumřel. verdikt byl ten, že odumřel, ale aby byla sranda, mám zánět trojklanného nervu. čistil mi kanálky "za živa", normálně jsem se s ním skoro prala. mějte tenhle zánět, když jste těhotné. pecička. můžu max. paralen, a to jeden denně. včera jsem přistoupila na přírodní léčbu, na tamponek jsem si nalila alpu, ve které mám naložený hřebíček. dnes ráno jsem zjistila, že mi to rozežralo vrchní vrstvu dásna. takže teď čekám, až mi vychladne odvar ze šalvěje, abych mohla kloktat. normálně na to lidi berou drijáky, a já si jedu na přírodno. zrušila jsem dnes půl dne výuky, i workshop, na který jsem se moc těšila, protože několikahodinová bolest v kuse, kdy se nemůžete na nic soustředit, je dost šílená. || intermezzo - kloktání šalvěje je boží!!! || jsem lenivá až běda. myslela jsem si, že když budu dnes odpoledne doma, převléknu postele, zametu všude a vytřu. mně se nic nechce. tři hodiny jsem tvrdě prospala, pomohlo mi to potlačit bolest, a teď přemýšlím, že se do něčeho pustím. || dnešní chutě jsou opět báječné. místo klasicky sladké snídaně, jsem dostala nezřízenou chuť na chleba s vajíčkem natvrdo. ok, máš ho mít, téro. k obědu jsem dostala chuť na čínu. vegetariánskou. jak jinak. tak jsem si vystála frontu na nejsladší červenou papriku, kterou jsem tam nutně musela mít. no a teď jsem zbodla jakýsi jogurtový dezert z lídlu, nejraději bych si tam dojela pro deset dalších a sežrala je všechny. ale moje dnešní lenost mi nedovolí kamkoliv ject. což je asi jedině dobře. včera mi badboy nabízel, zda nechci zmrzlinu, kterou si koupil ve vaničce, ale bylo mi z té představy šoufl, a dnes jsem ten zbytek, co tam nechal šla sníst, protože mi připomínal chuťově ten lídlovský jogurt. a už dvacet minut chodím ocmrndovat do špajzky, kde mám malé pytlíčky s jakýmisi sušenkovými srdíčky z lídlu, které se přelijí mlékem a máte príma snídani. tak já se obávám, že to dnes povečeřím. zatím vzdoruju, ale při té představě, jak to požívám, se mi sbíhají sliny. je to vážně jinej stav.

zítra je badboy celý den pryč, já pojedu za rodiči na chalupu. je tam s nimi i můj psí kámoš. budu relaxovat. číst. užívat slunka a teplíčka. || posledních pět týdnů práce přede mnou. pak pozvolné léto. spočítala jsem to asi na třináct až patnáct hodin práce týdně. to je jako nic. || jdu přemoct lenost a něco kutit. téra

Žádné komentáře :