úterý 18. července 2017

Podzimní wishlist

Podzimní wishlist

polyvore.com


mám na wishlistě věci, které se opakují už z předchozích wishlistů. ale tenisky a perka prostě potřebuji. longchamp mám na podzim slíbenou od badboye, protože je prostě nejen krásná, ale je i praktická. podprsenka je taková ta pro matky. nevím, proč jsem si myslela, že těhotným se zvětšují prsa až v té finální fázi těhotenství, kdy se plní mlékem. vomyl. protože mně už není téměř žádná má podprsenka a budu muset nakupovat nové. křivák je na mém listě už dlouho. mám koženou bundu. vskutku koženou. ale už mele z posledního, ačkoliv ji miluju. fakt výborně posloužila. křivák si samozřejmě nepořídím od značky acne, ale někde klasicky v řetězci, přesto si ho přeju. a trenchcoat si plánuji pořídit už dlouho, ale ve finále mě nikde nikdy nic nezaujme, případně zaujme, ale to už venku přituhuje, a já to zase odložím. a jsem si vcelku jistá, že tak to bude i tento podzim. lol. na mém wishlistě je pak ještě bílá komoda z ikea a vysoká úzká knihovnička. a taky plínky. a kvalitní mejkap. podzim miluju. téra

Žádné komentáře :