pondělí 3. července 2017

přestal mi fungovat google chrome. i přes odinstalování a znovu nainstalování se nic nezměnilo. ani napodruhé, a tak teď jedu na jakémsi prohlížeči od seznamu a snažím se s ním sžít. explorer vůbec nepřipadá v úvahu, a po chrome se mi stýská. ale můj notebook už je vetchý stařík, takže to možná nebude prohlížečem, ale samotným laptopem. přeci jen už si moje maličká toshiba jeden osmý rok života. badboy má ještě staršího veterána, kde už je smrt taktéž otázkou času, tak si vybíráme, který si koupíme. vzhledem k tomu, že většinu času trávím na internetu přes mobil, tak je asi zbytečné, abychom měli dva notebooky. já jsem tak moc technický typ, že sice máme tablet, ale vůbec ho nepoužívám, takže asi nový notebook bude dobrá alternativa. a ještě akutněji potřebuji externí disk. protože jsem flink, ještě jsem nikam nepřesunula svoje účetnictví posledních let, mám ho krásně ve složce, ale vzhledem ke stáří ntb, se mi to nezdá jako úplně nejbezpečnější možnost. || včera jsem vycídila celý byt. vlastně jsem po dobrodružné cestě náklaďákem měla pocit, že mám volný den. jenže jsem si s hrůzou uvědomila fakt, že jsem slíbila nejpozději v neděli zaslat seniorům 150 vět na překlad, aby přes léto anglicky nezakrněli. a pak nastala ještě větší hrůza, když jsem si uvědomila, že jsem ještě přislíbila v jedné firmě během víkendu přeložit do angličtiny titulky k videu. slovní zásoba trošku mimo můj záběr, ale nakonec brý a bavilo mě to. a pak už jsem se rozhodla, že to musím všechno doma přebrat a vytřídit. což dělám relativně často, takže nám toho brzy doma příliš nezbyde. vyrobila jsem si rozprašovač vody na malou orchidejku, vydrhla koupelnu, přerovnala sobě i badboyovi garderobu, uložila nově některé věci, převlékla postele, vyprala kosmetické štětce, vyprala dvě pračky. badboy si pak myslel, že mě něco naštvalo, protože právě tohle tropím, když mě něco namíchne. ale já to dělala z čiré radosti. 

dočetla jsem včera modlitbu za černobyl. žádné lehké téma to tedy nebylo, ale to jsem samozřejmě ani nečekala. přečetla správnou pětku na útěku, a pustila se do severské detektývky žízeň od jo nesba. || také jsem objednala z ebaye to nejroztomilejší černé body na novorozeně, protože růžová a modrá mě nezajímá. a spokojeně usnula. v noci jsem se budila, protože mě teď dvě rána čekají na lačno, a to já těžce nesu. snídaně je základ, snidani potřebuju. a tak jsem se už předem raději budila hlady. dnes jsem byla jen na krvi, a sestřička mi řekla, že jsem se tím vůbec neměla trápit, že dnes není potřeba, abych nic nejedla. čert se v tom vyznej. když jsem byla na krvi posledně, nesměla jsem předtím nic jíst. zítra jdu na cukrovkový test, už teď je mi z toho blivno, a to se nesmím předtím ještě ani nasnídat. labůžo. 

nebudu si kazit den. jdeme za chviličku s mým psím přítelem na kurz angličtiny, poté dorazí další studenti k nám domů, a pak mě čeká úprava pojistky, kterou chci změnit, trošku té banky, knihovna, kde se musím napakovat na příští dny, a kafe s markét&jířou. a to jsou krásné vyhlídky. || a protože byl badboy včera v lese, a hub bylo pomálu, sbírali se svojí mum i borůvky, přinesl domů sklenici. a protože je mi líto jeho píli neocenit, a borůvky sežrat sama, rozhodla jsem se ho k večeři pohostit domácími borůvkovými knedlíky. jsem prostě hospodyňka. téra

Žádné komentáře :