neděle 17. září 2017

náročný přesto príma víkend. v pátek usnul badboy po osmé, já kolem deváté, ve tři jsme byli oba vzhůru a nechtělo se nám spát. mně proto, že mě bolelo v kříži a bolela mě třísla, navíc bylo dítko vzhůru a kopalo, badboy proto, že je zvyklý vstávat brzy, a kór když jde spát po osmé. tak jsme si povídali a střídavě zabírali, chvíli spal on, chvíli já. v sedm budík. dny marianne jsem zahájila v jaroměřském tescu, kde jsem si od značky f&f koupila kalhoty. nic objevného. stejné, jako si tam kupuju vždy. snídaně a cesta do města perníku. tam jsme odložili psího kámoše a vyrazili do prahy. lákala by mě tam kupa věcí a míst, ale cíl by jasný. ikea a cčm. všude bambilion lidí. v ikea jsem poobědvala moc dobrou bramboračku (nekonkurující ovšem té mé, ha) a hnusné zeleninové koule. taková ta náhražka koních koulí, ale pro nemasomilce. takže varuju, je to fakt hnus. jsem to nemohla ani polknout. koupili jsme komodu pro bábetko. taky knihovničku, kterou ovšem pomalu zabydluju já. a pak takové ty pičičandičky, co v té doplňkové části člověk nemůže nechat. adventní svíčky pro mě a mum! kdo je pak má shánět na konci listopadu, když už nikde ty pěkné nejsou?! krásnou karafu a pár dalších krasověcí. přesun na cčm. v reserved fronta až skoro ven z obchodu, tak jsem se ani nerozhlížela, protože jsem odmítala případně trávit čas v řadě. v ccc fronta, takže rozhodnutí, že ta parádní perka si koupím až druhý den v našem trojcéčku. badboy byl z obchodů značně otráven. ožil jen ve frontě u hájků. pro mě to byl obrovský boj s vlastní sebekázní. polykala jsem naprázdno, sliny se mi sbíhaly, div neodkapávaly, ale koupila jsem si jen obyč vodu v lahvičce. badboy tam miluje větrník a jahodový koktejl. spravila jsem si pak chuť ve starbucksu kávou. badboy byl akorát celý pryč, když šlo o vokukování voblečků pro dítko. museli jsme se krotit, protože jsem věděli, že nás doma pořád čekají ty dvě neotevřené mega krabice s oblečením a dalších pár věcí je na cestě z e-shopů. tak jsme koupili sadu ponožtiček v háemku a dva dudlíku v lindexu. tam jsem narazila na kojící podprsenky, což mě s marianne slevou velmi potěšilo. v manufaktuře jsem nakoupila pár vánočních dárků. v marks&spenceru pak čaje, a už jsem toho měli plné zuby. po garderobě jsme snad ani nekoukali. jen v céáčku jsem přemýšlela o sadě supercute ponožek právě pro mě, ale ta fronta ke kasám mě opět odradila. ale baví mě všude nesmírně to podzimní a zimní oblečení. já tahle období zkrátka miluju. || cesta domů zpět přes pardubice. vyzvednutí psího kámoše, který měl príma den. od sestřenice jsem dostala s sebou ze zahrádky meduňku, mátu, polníček, rukolu a mrkvičky. jdu si udělat mátový čaj, který normálně nepiju. ale chci ho vyzkoušet. často mi lidi říkají, jaké bylinky nemůžu, když jsem těhotná, tak jsem pátrala na internetu. mátu rozhodně ano. stejně tak můžu překvapivě zázvor a zázvorový čaj. skvělá poznání! čaj z malinovníku už pít také můžu, prý se nesmí jen první dva trimestry. btw můj jiný stav se překulil do poslední třetiny. nějak to utíká. a věřím, že to příroda všechno dobře zařídila. vždycky mě představa porodu děsila, možná proto jsem příliš nepřemýšlela o tom, že bych měla děti. jenže čím větší má člověk břuch, a čím víc ho toho bolí, tím víc se na to těší. a věřte, že když ráno vstávám a mám pocit, že mám cizí záda a cizí třísla, na porod se normálně těším. 

badboy dnes vyrazil se svojí mamuš na houby, na jejich oblíbené místo. opět plný koš. jsem jsem si k jedné své studentce půjčit sušičku hub, protože toho je hodně, a já to doma nestíhám a nemám kde sušit. zase jdu pár lahviček naložit. čekám, až se usuší první várka, abych tam mohla dát další. || do toho peru kupu dětských oblečků, abych je mohla hodit do sušičky a pak rovnou dát do nové komody. badboy se včera večer rozhodl, že ji rovnou sestaví. a sestavil i tu knihovnu. takže už to máme kam ukládat. cestou z prahy jsme se ještě v hk stavovali v obi. ale osb desky se nám už nevešly do auta. budeme v chodbě dělat podlahu. takže asi příští či přespříští víkend. plus pro balík kachliček do koupelny. po roce se naše industriálně pojatá koupelna začíná maličko měnit. prý mi říkal, že to do porodu bude všechno ready. tak jo. lol. 

já si ráno sjela do ccc pro nové botky. krásná perka z neopracované kůže od lasocki. happy jak dva grepy. a tak já jdu nakládat ty houby. téra

Žádné komentáře :