pondělí 15. ledna 2018

čekám, až luka usne, abych si šla uvařit kulajdu k obědu. po dlouhé době mám na něco fakt chuť. a není o sladké! udělala jsem mu pelech tady vedle sebe v obýváku, už se mu klíží očka, což je super zpráva, protože po jídle se vždy tváří nesmírně udřeně a vyřízeně, já mám pocit dobře odvedené práce, a on najednou ty své klapky otevře a zírá. největší hardcore je dudlík, který by měl mít nějakou gumičku a držet v puse a nevypadávat. ale jak to glosovala jedna slečna tuhle na instagramu pak by to byl roubík. sice se už snaží ručičkama držet si dudlík u tlamky, ale stejně to často nejde. || víkend byl príma. v sobotu se tu na skok stavila důša, kromě príma času stráveného s ní, přinesla i milé zprávy. v neděli jsme vyrazili celá rodina do restaurace. mamka s taťkou slaví narozeniny jen pár dní od sebe, tak jsme byli pozvaní na oběd, luka byl právoplatný člen. taťka požádal obsluhu o jednu židli navíc, kam jsme malého karbanátka ve vajíčku posadili, celé to prospal nebo prokoukal. zlatý kluk. báječně jsme se najedli. já si dala burgera. a nebudu teda burgerová holka. já jsem na ten tofuburger a tempeh burger. tenhle byl klasicky hovězí. po obědě jsme vyzvedli doma psího kámoše, badboy pak makovník, který upekl, a jeli jsme k našim domů na kávu a gratulovat. ruda s boříkem už nejančili jako zbláznění, ačkoliv ruda je taková motorová myš. lol. || dala jsem si cíl. každý den vidět jeden film či jeden díl seriálu. a když luka bude spát, nebudu na něho zamilovaně civět, ale budu si číst! ve čtvrtek mu budou čtyři týdny a já na něho neustále zamilovaně zírám. || jdu využít toho, že aktuálně vykazuje znaky spánku a zkusím se pustit do výroby polévky. často se totiž stává, že jeho senzor zaregistruje nějakou činnost, ke které potřebuji obě ruce, zahlásí mu to, a lučka se rozpláče, abych ho musela zvednout do náruče. haha. téra

Žádné komentáře :