úterý 16. ledna 2018

posledních cca 24 hodin má pocit jakéhosi uspokojení. naplnění. nechci se rouhat, protože mít luku je prostě nejvíc. ale pravda je taková, že se několikrát týdně někoho tážu, co je za den, nebo se ujišťuji, že je ten a ten den. vypovídá to tedy o určitém stereotypu. ačkoliv ve čtvrtek čtyřtýdenní luka začíná být živý kluk, hodně kouká na svět, je daleko více vzhůru a věnuji mu více času. a tak to má být. || včera jsem s ním jela k našim, kam dorazila ivana, aby si dala s mamkou kafe a víno, a okoukla rudu a luku. dostala jsem pro něho další dvě báječné knížky. a domluvily jsme se definitivně, že od března se s lukou zapojíme do projektu s knížkou do života v místní knihovně. je to projekt zaměřený na získání pozitivního vztahu ke knize, čtení a čtenářství u nejmenších dětí ve spolupráci s rodiči. jsem na to nesmírně zvědavá a natěšená. || večer se lukovi nechtělo moc spinkat, vykoupala jsem ho v kyblíku, nakrmila, on se tvářil zase naprosto udřeně, ale v posteli rozevřel oči a rozhodl se nespat. nakonec usnul s badboyem, avšak za vydatného deště (bílý šum). já si alespoň dala v klidu sprchu, dala plátýnkovou masku, chvíli četla prince ládíka a pak si pustila film to the bone. rozhodla jsem se rozložit si aktivity na kojení a spaní dítka. jak jsem si myslela, že při kojení toho člověk přečte... pokud vaše dítě není po celou dobu kojení nadšené, nemlaská, nepřisává se a zase nepouští, blaženě kouká či přivírá oči a kroutí se jako žížala. takže jsem jmenovala dívání se na filmy jako aktivitu pro kojení. čtení si budu užívat, když bude můj karbanátek chrňkat. ale zpět k filmu. říkala jsem si, že mě téma mentální anorexie asi nebude příliš bavit. četla jsem na to téma několik knížek. co jiného se dá vymyslet, aby to nebyla stále ta stejná klišé? hele, dá se natočit dost dobrý film. při dalších kojení jsem se dívala na pár youtube videí, ale prostě mě to nijak nebaví. koukám, abych koukala. některé dámy mě iritují, na ty blbé nekoukám, a všechno se to opakuje. a když milionkrát slyšíte uachanou recenzi na paletku od kat von d, tak to způsobí akorát to, že ji nechcete. fakt to má naprosto opačný účinek. kdyby to ty firmy věděly. ale je mi jasné, že na další stovky dívek a žen to působí. instagram je mnohem lepší inspirace. na všechno. tam člověk potkává zajímavé osoby. || dnešní film na večer ke kojení bude případ sloane. dnešek byl mimojiné príma, protože jsem nakonec nikam nešla. jo, měla jsem jít do kavárny s holčinou, se kterou jsem ležela v porodnici, a s jejími dcerkami. těšila jsem se na kávu a že někam vypadnu. byla mi i moc sympatická. ale jak jsem taková vybíravá na lidi, říkám si, jestli mám jít proto, že nás v podstatě spojuje termín porodu a jeden nemocniční pokoj. ale musím říct, že d. mi přišla moc fajn ženská. když mi ráno od ní přišla zpráva, že její dcerka má růstový spurt, má ji přilepenou k prsu all the time, a tak to dnes nepůjde, tak jsem se i zaradovala. venku nádherně bílo, sníh stále padal z nebe, a mně se nechtělo se někam přesouvat s miminkem necelé čtyři týdny starým. třikrát jsem během dne vyběhla boříka vyvenčit, a teď v podvečer jsem ho konečně mohla vzít kolem pár bloků, když si badboy lehl k lukovi a uklimbal ho. || pečeme domácí pizzu. vždy ji dělám na listovém těstě, ale nechci tím tentokráte způsobit nějaké starosti lukovi, tak jsem si našla recept na nekynuté těsto a tradá s tím do trouby. téra

Žádné komentáře :