neděle 7. ledna 2018

žena v okně. jsem cca v půlce. a mně to zatím připadá jako hrozná blbina. já si nemůžu pomoct. alkoholové delírium, do kterého hlavní hrdinka anna neustále upadá, mě nesmírně irituje. asi proto, že už je mi to známé od rachel z knihy dívka ve vlaku. nic nového, nic originálního. a upřímně mi i to zmizení a bludy v hlavě hlavní hrdinky připadají jako z dívky ve vlaku. musím přiznat, že jsem se asi ochudila o finále, protože mi to nedalo a nakoukla jsem na konec knihy. nijak pečlivě jsem to nestudovala, nevím, zda žena v knize skutečně zemřela nebo ne, takže nevím, zda osoba na konci je vrah nebo jiný padouch, a co se vlastně stalo. já to asi dnes už dočtu, ale pořád čekám, kdy mě příběh úplně vtáhne. zatím si při každém jejím loknutí merlotu říkám no ty vole, ty jsi dobře jetá. a vůbec se nedivím edovi a olívii. tak dost. už žádný spoiler. || stahuju si film případ sloane a to the bone. tipy na dobré filmy "mi" vždycky dává kočkandy, jejíž kulturní okénko mám na blogu vskutku ráda a našla jsem u ní už tolik výborných tipů na filmy. || dnes po několika dnech bez návštěvy. ale my zase vycházkou došli k badboyově mum a navštívili ji. a bylo to moc příjemné. || celý týden chci ještě sledovat některé předvolební boje, tzn. debaty a diskuse. já jsem pro první kolo už asi definitivně rozhodnutá. ačkoliv musím přiznat, že se mi líbí více kandidátů. nevolitelní jsou pro mě pouze petr hannig, jehož považuju za ukrutného dementa, a pak současný prezident zeman. naštěstí hannig získá tak 0,2 % hlasů a bude venku. zeman bude opanovat druhou stranu spektra, byť stále věřím, že lidé jsou rozumní. i když po říjnových volbách bych neměla být tak naivní. téra

Žádné komentáře :