sobota 20. ledna 2018

zítra bude lukovi měsíc. jeden celý dlouhý měsíc ve společnosti tohohle božana. v životě mě potěšila kupa věcí, které jsem zmákla. strávila jsem nějaký čas v londýně jako aupair. sama. v době, kdy nebyly chytré telefony, nebylo běžné, že by byla všude wifi a že by lidé měli standardně notebooky. komunikace s českem trošku divočejší. a to jsem měla v česku tenkát přítele. baddrummera. takže telefonáty z pevné přes kartu a dopisy. dlouhé dopisy. jela jsem do londýna s relativně slušnou angličtinou, ale naprostým studem mluvit. a dala jsem to tam. během vejšky jsem jela pak na jedno léto zase aupairkovat. a pak jedno léto pracovat do restaurace v irsku. jsem za to na sebe docela pyšná. jsem pyšná i na takové ty momenty, kdy jsem byla největší nervák na světě, a přesto mi to vyšlo. státnice. zkoušky. věci, kterých jsem se bála. hodně pyšná jsem na sebe za to, že jsem po vejšce nastoupila do práce, po pár měsících už věděla, že to takhle nechci a rozhodla se na živnost rozjet své malé podnikání. vymyslela si koncepci výuky angličtiny minidětí, zařídila propagaci. nejen že to vyšlo, ale dělám to sedm let, samozřejmě už to není jen výuka dětí. pár let už si nemusím shánět práci, musím ji odmítat. říct, že jsem si vybrala nejlepšího psího kámoše, nemůžu. toho vybral badboy. ale jsem šťastná za to, že takového príma hodného věrňáka už přes šest let máme! luka je ovšem highlight všeho! je to úplně nejvíc. stal se v podstatě tak nějak omylem. nikdy jsem po dětech nijak zvlášť neprahla. nejdřív mi přišlo skoro neuvěřitelné, že čekám dítě. první trimestr jsem se pořád bála. ten druhý už té skutečnosti konečně uvěřila. navíc jsem se po celou dobu cítila dobře. a ten třetí už jsem se těšila na finále. porod byl odjakživa moje noční můra, protože to přeci bolí. nikdy bych si nepustila žádné video týkající se porodu, pak bych totiž stoprocentně odmítla mít děti. v těhotenství můj strach z porodu úplně odezněl. jasně, že jsem přemýšlela, jaké to bude. můj doktor mi to ke konci příliš neulehčil. věděl, že se na porod těším, a zeptal se mě a víte, že to ale hrozně bolí? ne, nevím, ty vole. ta euforie asi zkreslí ledasco. vím, že to bolelo. poslední dvě hodiny dost pekelně. a po císařském řezu, kterým mi porod ukončili, jsem taky nebyla žádná tanečnice. ale přesto z porodu nemám žádné negativní pocity. o žádné bolesti už nevím. a umím si představit, že jdu rodit za nějakou dobu znovu. po té sekci jsem luku neviděla, neměla ho u sebe. až po několika hodinách mi ho na dvě minuty přinesli ukázat. další den byl ještě víc na šestinedělí u sestřiček než se mnou, abych se trošku dala dohromady po operaci, ale od té doby jsme už jen a jen spolu. zamilovala jsem se do něj na první pohled, ale ta síla a intenzita přicházela postupně. teď ho miluju úplně nezřízeně. patří ke mně. už nevím, jaké to bylo bez něho. jo, taky príma, taky skvělé. ale s ním je to lepší. hodně mi to ulehčuje, protože není zbytečně uplakaný. je to roztomilý mazlivý kocourek. začíná se usmívat, když ho pošimrám na bradičce. dnes jsem ho nechala cca čtvrt hodiny bez plínky, jak ten se radoval. vykopával nožičky, usmíval se u toho a párkrát si tak legračně vejsknul. první měsíc s ním byl dokonalý. a vím, že i ty další budou. jen to tak letí, že se obávám, že už za chvíli se od nás bude stěhovat a ženit se. || tak konec rozněžňování se. || za chvíli dorazí sis&tony na tataráka. budu se jen mlsně dívat a závidět. protože kojení. já se dodívala právě na film vesmír mezi námi a další film, který si dnes večer ke kojení zapnu bude dluh. || byla jsem dnes po více než měsíci v kavárně. jen s badboyem a psím kámošem. luka byl na procházce v kočárku s mými rodiči a rudíkem. takové zvláštní nemít chvíli dítě. příští pátek jdu na dámskou jízdu. myslím si, že budu docela nervozní, že je moje miminko doma. ale potřebuju nějakou socializaci a babskou drbárnu. || btw jsem na sebe pyšná. to si tak přijdu do rossmannu a kupa značek má mega slevy. essence mělo třeba u dobré půlky produktů cenu 34 kč. taková ta cena, kdy když nekoupíte pár produktů, jste skoro divní. a já si nekoupila nic. protože nic nepotřebuju a za pár měsíců bych to zase někomu nabízela. radši si koupím paletku too faced chocolate gold, až dorazí do české sephory. na tu se nesmírně těším. konec hlášení. téra

Žádné komentáře :