pondělí 26. března 2018

poslední březnový týden. dnes jsem stihla podat daňové přiznání. fronta na podatelnu žádná. ufff. luka to stejně v manduce prospal. pak jsem to vzala přes poštu a hurá na angličtinu nad kávou. navzdory včerejšímu posunu času byla neděle krásným dnem. luka není úplně ranní ptáče, takže se vyspím. badboy sjel pro čerstvou snídani. a dopoledne jsem se povalovala s lučkou v posteli a četla si. oběd měl na starosti znovu badboy. on teda vaří o víkendu téměř vždy. a po obědě mě, lučku i boříka vyzvedli naši a sis s tonym. badboye brala záda, zůstal doma, a my vyrazili do starých lázní. prošli jsme to téměř až k hranicím a na zpáteční cestě si dali výbornou kávu. naši pak odvezli boříka badboyovi a já se sis a tonym jela ještě pro pár věcí do supermarketu a nakouknout do pepca a kiku, což jsou obchody, které mě baví čím dál méně. asi tam budu lučkovi muset zase koupit nějaká pyžamka, ze všeho hrozně rychle roste, ale jinak už mě neberou snad ani ty dekorace. v sobotu jsem si tam teda koupila dva boxíky na kosmetiku do koupelny, kde jsem to celé přeorganizovala, ale toť tak vše. po prochajdě u nás ještě ségra s tonym zakotvili, na chvíli se tu stavila i áňa s klárkou, a bylo nám hej. // sice jsem téměř nepohnula s literaturou, ale za to jsem minulý týden viděla celou sérii seriálu dabing street a těším se na dnešní poslední díl. fakt mě to bavilo. // také budu psát kosmetické recenze, dostala jsem díky instagramu nabídku, to mě moc potěšilo. alespoň fakt nebudu mít už ani chvíli času se nudit. doufám. lol. // mám v merku několik kosmetických značek, které chci co nejdříve vyzkoušet. a na ně se vypravím do polska. luka by měl mít nejpozději do čtrnácti dnů občanku, tak bych ráda vyrazila na výlet do walzbrychu do nákupní galerie, kde je mimo jiné i tkmaxx, měla by tam být hebe drogérie, je tam sephora i douglas. v polském douglasu mají i značku physicians formula, kterou chci očuchat a možná si koupit jejich přeslavný bronzer. navíc v polsku je značka artdeco vedená spíš jako drogérková než parfumerková. mám z tamního rossmannu řasenku artdeco a nikdy jsem neměla lepší! pak chci také vyzkoušet od značky ingrid i něco jiného než jen bázi. včera jsem při yt sledování jedné polské krasomily (beauty youtuberky) zjstila, že ingrid má docela slušný sortiment dekorativky. ráda bych vyzkoušela i značku hean, což je vyloženě také polská značka. no a v drogérii natura, která je ovšem v klodzku, mají značku wet n wild, od které mám na wishlistu strašně vysoko mejkap. takže nás čekají postupně dva výlety. ale do klodzka já ráda. a stejně jezdím do polska pro plenky, takže už je jedno, jestli si to o kousek protáhnu. lol. na sebe jsem si nic nekoupila od říjnového výletu do primarku (tři věci v sekáči se snad ani nemůžou počítat), ale kosmetika mě pořád dost bere. teď jsem aktuálně posedlá svými vráskami, které samozřejmě téměř nemám, ale já se na mateřské kopu do zadku, takže se dost zkoumám a připadá mi, že mám, takže se teď opečovávám snad ještě víc než normálně. muhaha. konec hlášení už radši. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Mě taky Dabing Street dost bavil. A krásně se mi koukalo na Marka Adamczyka. No mrzí mě, že skončili... co teď, co teď?!

téra řekl(a)...

Mě baví Václav Neužil, zrovna minulé úterý jsem ho viděla v divadelním představení Vzkříšení. Je patronem projektu pomoc kavárnám Láry Fáry, což je místní a rychnovská kavárna, která zaměstnává lidi s postižením, a Dejvické divadlo jezdí každoročně k nám odehrát benefiční představení a všechny penízky jdou pak těmto dvěma kavárnám. A Václav je tomu patronem. Btw mě v tom seriálu hrozně bavila Klára Melíšková :) Já se chystám na 13. sérii Myšlenek zločince a mám kupu filmů, které jsem ještě neviděla a nutně musím :)