středa 28. března 2018

ty jo, já čekala v posledním dílu dabing street asi úplně jiný závěr. ale príma. i česká seriálová produkce občas stojí za to. // úterý je jediný den, kdy nemám jediný kurz a mám tak s lučkou a boříkem den jen pro sebe. včera jsem se ovšem probudila s tím, že mám těžký žaludek. zbytek dopoledne jsem pak strávila s hlavou v míse. před polednem si luku a boříka vyzvedla mamka a odvezla si je k nim, abych se mohla kurýrovat. odpoledne mi bylo lépe, tak jsem se rozhodla, že si udělám k našim procházku a oba kluky si zase odvezu domů. mamka totiž odjela mým autem, a já si říkala, že těch 300 metrů cca by mi mohlo svědčit. tak venku se mi zamotala hlava a zase jsem zacouvala domů. mamka mi je přivezla až v podvečer a protivný luka zaplul rovnou do postele. já pěkně s teplůtkou taky. dnes je mi už fajn. vezla jsem boříka na stříhání a je z něho superfešák. // btw kvůli té viróze jsem zmeškala besedu a autorské čtení jiřího hájíčka v naší knihovně. několik týdnů jsem se na to těšila, domluvila si hlídání lukajdy a nakonec nic. brek. // jdu si udělat toust se sýrem, což bude po dvou dnech mé první jídlo a mám na něj i chuť a pomalu nás budu chystat. lučka jede k mojí mamce na hodinku a já na kurz do školky. budeme s dětmi probírat velikonoce a kreslit nějaký velikonoční výjev. muhaha. téra

Žádné komentáře :