úterý 17. dubna 2018

what if. viděla jsem to už asi popáté a líbí se mi ten chytrý humor. vlastně jsem v posledních dnech viděla i dear john, pride and prejudice, ctihodný občan a colombiana. tedy to, co patří k mým oblíbeným už léta. přitom na čekačce je takových filmů, co chci vidět. // prodala jsem sedačku. v neděli ji po cestě do prahy vyhodíme novým majitelům. a přivezeme si tu novou menší. a také nové regály. a postýlku pro luku. už teď se mi stýská. stýská se mi po spaní s lučkou. ale nikdo neříká, že tam bude. třeba to bude jen takové denní "odkladiště". dnes jsem měla day off. jakože žádné učení. probudili jsme se s lučkou o půl deváté. upřímně, já bych si ještě šlofíka dala, ale on v leže "běžel" ranní milkshake z mandlového mléka, banánu a jahod a pár kapitol s knihy malinka. pak jsme se domluvily s mamkou, že se sejdeme v kavárně na kafe. tak jsem si dala lučku do manduky, boříka na vodítko a šli jsme. a ke konci jsem tam už osiřela, mamka se vracela do práce, a já ho ještě krmila, on uprostřed krmení odpadl, ani si nevšiml, že ho přendávám do manduky a prostě spal dál. tak jsme s boříkem alespoň udělali delší procházku. celé odpoledne bylo fajn. luka dnes ani jednou neplakal. pravda je, že když nespal zrovna, tak jsem se mu hodně věnovala. četla jsem mu anglické kraťoučké pohádky, měnila hlasy a on se smál, což miluju, tak pak vymýšlím ještě o to větší kraviny. dala jsem mu do jeho džungle - dečka a hrazdička znázorňují džungli - ještě látkovou knížečku, kterou si teď rád drží v ručičkách a různě s ní pracuje. a pak jsem mu udělala z plyšové deky a polštářku další hrací plochu, kde pásl koníky a různě se převaloval, a taky trénoval švih, aby se překulil. v pět už neměl moc náladičku, tak jsem s ním chodila po bytě, on totiž chce koukat, nechce moc ležet, tak jsme si prohlíželi věci v knihovně, koukali z okna, a pak se mnou čučel na nějaká youtube videa. následovala koupel, pyžamko a uprostřed jídla odpadl a spí. asi jsem ho přestala definitivně kojit. moje prsa poslední dobou působí už spíš jako antistresové hračky než jako zdroj potravy. luka je živ a zdráv z umělého mléka už od konce 8. týdne. moje mléko je jen taková legrace, bych řekla. ale je pravda, že moje prsa na něj fungují. btw na koho by nefungovaly, že jo?! lol. // tak a pojďme trošku na kosmetické okénko. to je tak, když jde matka jenom na skok do drogérie pro umělé mléko a odnese si řasenku od maybelline. takovou tu vyhajpovanou s rozčepýřenou štětkou v růžovém obalu v akci. tak jsem po ní skočila. nemám totiž aktuálně žádnou slušnou řasenku. nedávno mě přes instagram oslovil jeden webový portál, zda bych pro ně nechtěla recenzovat kosmetiku. že mi prý budou posílat každý měsíc balíček s produkty. a tak jsem obdržela první, který obsahoval mimojiné řasenku od rimmelu. vyhovovala mi štětka do obloučku, kterou bych si nikdy sama od sebe nepořídila, ale byla jsem fakt mile překvapená. ale žádné zázračné řasy to nedělalo. tahle maybellinka je mnohem lepší. jinak si dávám od kosmetiky trošku pauzu. až dokud nepojedu zase do polska. a tam se s mamkou chystáme v květnu. tentokráte do walzbrzychu. no a na půlku června jsme si naplánovaly s bárbí vídeň. v pátek přijedeme s lučkou k ní do holomóce, přespíme, ráno do vídně, večer noc v holomóci znovu a v neděli pak domů. takhle, ona nebydlí přímo v hanácké metropoli, ale ve vsi, které já říkám dvory, přestože se tak vůbec nejmenuje. a olomouc je jen kousíček, takže tu po letech navštívím také. můj malý luka cestovatel. došlo mi, že musím do banky připojistit na cestování i jeho. // badboye zase nemáme doma, takže dnes máme celé velké letiště zase pro sebe v sestavě já, luka a bořík. dobrou noc. téra

Žádné komentáře :